Tarih: 23.12.2025 08:26
Yer: Kocaseyit Mahallesi
Tür: Topluma Katkı
Katılım: Herkese Açık

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından açılan “Gönüllüyüz Biz” Proje Destek Çağrısı kapsamında kabul edilen “Kentten Köye Gönülden Doğaya Orman Okulu” projesinin ilk etkinliği, Balıkesir’in Kocaseyit Mahallesi’nde gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında ilkokul öğrencileri (özel öğrenciler ve roman çocukları) ile Balıkesir Üniversiteli gençler bir araya gelerek, Çanakkale Savaşları’nın simge isimlerinden olan kahramanımız Seyit Onbaşı’yı mezarı başında andılar. Duygusal anların yaşandığı anma ziyaretinin ardından etkinlikler Kocaseyit Mahallesi’ndeki köy okulunda devam etti. Proje çerçevesinde öğrencilerle birlikte ağaç dikimi, uçurtma şenliği, yüz boyama etkinliği, geleneksel çocuk oyunları, palyaço gösterileri, kitap okuma, hediye dağıtımı ve yemek ikramı gibi birçok sosyal, kültürel ve eğitsel faaliyet gerçekleştirildi. Gerçekleştirilen programa öğrencilerin yanı sıra ilçe idarecilerinin tamamına yakını ile Balıkesir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğümüz yetkililerinin katılımı çocuklarımızı ve gençlerimizi ayrıca motive etti. Etkinlik, kent ve köy arasındaki gönül bağlarını güçlendirmeyi, çocuklara doğa sevgisi kazandırmayı ve sosyal farkındalığı artırmayı amaçlayan proje doğrultusunda büyük beğeni topladı. “Kentten Köye Gönülden Doğaya Orman Okulu” projesi, ilerleyen süreçte farklı kırsal bölgelerde gerçekleştirilecek etkinliklerle çocuklar ve gençleri doğa ile buluşturmaya devam edecek.