Ünilig Wushu Türkiye Şampiyonasında Üniversitemizden Çifte Gümüş Madalya

Tarih: 20.01.2026 10:00

Yer: Sakarya

Tür: Öğrenci Topluluğu

Katılım: Herkese Açık

Ünilig Wushu Türkiye Şampiyonasında Üniversitemizden Çifte Gümüş Madalya

Türkçe

Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından 20–22 Ocak 2026 tarihleri arasında Sakarya’da düzenlenen Üniversiteler Arası Ünilig Wushu Türkiye Şampiyonası sona erdi. Şampiyonaya 5 sporcu ile katılan Üniversitemiz Wushu Takımı, müsabakalarda önemli bir başarı elde etti. Sporcularımızdan Yusuf Eren Akkaya, 70 kg kategorisinde, Ali Coşkun ise +90 kg kategorisinde gümüş madalya kazanarak Üniversitemizi başarıyla temsil etti. Üniversitemizi gururlandıran sporcularımızı ve antrenörümüzü tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.


← Tüm Etkinlikler / All Events